Talkto AS ble valgt som byrået til Den Gyldne Omvei

I 2024 startet Talkto å jobbe med Den Gyldne Omvei på Inderøy, en veletablert organisasjon som har vært tidlig ute med en samarbeidsform lokalmatprodusenter imellom. De hadde høsten 2023 en utvelgelsesprosess blant flere aktører i vår bransje, der Talkto ble valgt. Vi i Talkto er utrolig stolt og glad over å bli valgt som deres nye leverandør innen merkevarebygging, nettside, synlighet og markedsrådgivning. Med stor respekt for det de har utført tidligere og historikken til merkevaren deres har vi fått lov til å gjøre en oppfrisking av merkevaren Den Gyldne Omvei.

Hva menes med oppfrisking av en merkevare?

Da mener vi at hovedessensen i merkevaren beholdes, men at man jobber mer med farger, fonter, ikon og bildestil. For Den Gyldne Omvei har vi jobbet med å gjøre uttrykket lysere, lettere og friskere.

Det er også utviklet en ny nettside, hva er tanken bak?

Nettsiden fungerer som deres felles digitale butikkvindu. Her har vi jobbet mye med layout, søkbar tekst, kundereise, og synlighet. Det skal være enkelt for potensielle besøkende å finne informasjon om det man er ute etter kjapt. I tillegg er det utviklet et system der alle aktørene i Den Gyldne Omvei selv oppdaterer egen opplevelse med tekst og foto selv, og legger inn event i aktivitetskalenderen. Et brukervennlig verktøy både internt og eksternt. Besøk nettsiden: www.dgo.no

Hva annet gjør dere for Den Gyldne Omvei?

Talkto fungerer som deres markedsrådgivere både på idé og utførelse. Her er det en spennende gruppe aktører som er helt unike på sine felt, alt fra verdens beste ost til prisvinnende overnatting. Vi føler oss beæret over å få lov til å jobbe sammen med dem. Her kan du se et utvalg av materiell vi har produsert for Den Gyldne Omvei.

Lenke til nettside: www.dgo.no

Publisert i